.

.



Cuando el silencio me ahoga, enciendo la radio y me llegan de un planeta lejano voces que apenas comprendo: ese mundo tiene su tiempo, sus horas, sus leyes, su lenguaje, preocupaciones, diversiones que me son radicalmente extraños.
Simone de Beauvoir.







La Carn vol carn. (Ausias March)

Els pits, les cuixes,
rodonesa bessona del flanc,
el sexe, entre la molsa uns llavis,
tanta bellesa, tanta.

Vicent Andrés Estellés.

*

EL SOMNI DE LA BOMBA ATÒMICA

Caminàvem per allà, pel camí recentement asfaltat
el que puja y desemboca a la casa dels amics.
Pujàvem i el gossos saltaven i bordaven.
La bomba va estallar, primerament un brillant esparpell
després, aquella gran misèria.
Va ser com un cataclisme roig i negre.
Una dona corregué cap a nosaltres amb el rostre cremat
i caigué a pocs metres de nosaltres-
Jo vaig dir-te
"Mira, pare, és la bomba d´ Hiroshima, no te la perdis"
Em preocupava tot el rotlle de la radioactivitat,
les possibles deformacions dels meus possibles cent fills
Però ésser a un somni té aquests avantatges.
Els nens que jugaven al futbol en technicolor
continuaren jugant al món de reportatge.
El bosc era rera d´ells, gigant d´arbres,
de troncs increïbles.
Tu anaves coix, i vas dir
"Ja n´hi ha prou, marxo"
Jo vaig seguir-te.
Els amics van escridassar-me sense possibilitats.
La meva mare ja havia mort en un somni anterior
feia gairebé cinc minuts.


*

Una nit, caminant descalçada sobre els còdols
vaig dir-te
- Avui he vingut per sempre més.
I agitant la mà en una espècie d´espasm ordinari
Vaig caure al terre en un cop sord
Amb la faldilla apujada,
tenia un aspecte de puta despatxada.
Vas veure´m com quan es veu caure la fruta vella
vas penjar la teva jaqueta a la sorra
I jo encara flirtejaba amb els llums del port
quan vas dir-me
- Avui, nena... vaig a tirar-te al mar.

*

POEMA AL PARE

Tremolava quan em feies tancar una aixeta,
ja mai sabia a quin costat tancava la manivel.la
Vaig acostumar-me a menjar-me l´avaricia infantil a hòsties
I les caigudes d´hora sols van ensenyar-me
que no m´estimaves si queia.
que el sòl no era digne, no
de que jo estampés en ell el meu morro d´un any.
La meva actitud vers la vida es de por
de por
però si em menjo al pare
me´l menjaré també
si anul.lo el teu poder
si et dic
adéu, pare
i dono la benvinguda a l´home
si em dius,
adéu, filla
i deixes de fotre a aquesta dona amb els teus rencors
i deixes d´anular a aquesta dona amb les teves veritats universals
i deixes de menysprear a aquesta dona per no ésser com esperes
i deixes d´esperar res perquè, t´ho juro
res tindràs.

Mataré la por.
Adona´t.

*

Empapes els meus cabells amb el teu alè d´aigua
empapes les meves cames com desembocadura dels teus vicis
empapes la meva roba amb suor i el llançols s´arruguen mullats
I reconeguda en la teva calor de sol humà.
Ningú s´adonat de que no surto d´aquesta casa
de que no tinc família ni escola
de que el meu amant em descobreix adormida
de que desitjo escalar fins la lluna i estrellar-me essent tan jove.
Empapes la meva bústia amb esperances
Omples el telèfon d´interrogants
I vull trobar-te apujat a la roca
encara indecís, fumant
pasejant la primavera

: )

2 pulsaciones:

xiscobernal dijo...

Magnífic.t'he trobat cercant "La carn vol carn" de l'Ausiàs.m'apunte.

Anónimo dijo...

Dober zacetek

Palabras que no nos gustan.

Dicotomía. Realidad. Arritmia. Procesar. Ajenjo. Raquítica. Enclenque. Bótox. Enjundia. Idiosincrasia. Hiperventilar. Colación. Miedo, ansiedad, lexatín, bajón, sola, gorda, siempre, otra. Madrastra, hijastro, mujerzuela, epíteto, bofe, cachicamo, sarro. Reglosa. Hermenéutica, Diacrónico y sincrónico, epocal, epistémico/ca. Padre, Madre, Pescado. Instruir, pollito, anémona, libertinaje, zozobra. Pretension, desproposito,recelo, celos, posesión, cargo, despedidga, grande, dependencia, soledad, menosprecio, descompás, murmullo, barullo, .....ismo. Referente. Hagiografía. Solidario. Válido. Implementar. Proyecto. Orgánico. Felicidad. Zote. Crematístico. Cuchipanda. desilusion, desamor, rutina, hipocresia, maltrato, ansiedad, depresion, vacio, muchedumbre, hambre,























Dime tus palabras odiadas pinchando aquí, voy añadiendo las que me enviais.































































































































Seguidores

Pills (Fácil) Poemas de la última semana en casa.

Pills (Fácil) Poemas de la última semana en casa.
Editado por Baile del Sol.

Libro de Voyeur

Libro de Voyeur
Ediciones del Viento, 2010

¿Qué nos han hecho?

¿Qué nos han hecho?
IslaVaria, 2007

Hank Over (Un homenaje a Charles Bukowski)

Hank Over (Un homenaje a Charles Bukowski)
Editado por Caballo de Troya, 37 autores.

23 Pandoras. Poesía alternativa española.

23 Pandoras. Poesía alternativa española.
Editado por Baile del Sol

Sigue leyendo...